Alla inlägg den 7 april 2010

Av Rebecka Hänström - 7 april 2010 19:02

Nu har jag äntligen kommit tillbaks från Leo´s Lekland. Det var riktigt kul faktiskt och motion var det,som man sprang upp och ner. Först när jag kom in så blev jag typ rädd för alla barnen för det var så himla många men det tänker man inte på efter en stund.Men det blev i allafall en  heldag där från 13-18 tror jag det blev så jag är ganska utmattad.Men inte betyder det att jag lugnar ner mig och vilar en stund nae snart ska jag dra it igen för att vara med några kompisar och vi får se vad vi hittar på  


Denna kana åkte jag ett x antal gånger  


Ha det bra      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 19årig tjej från Skellefteå som går sista året på Hotell-och restauranglinjen.På min fritid gillar jag att umgås med vänner och familj.Festa shoppa och laga mat är också något jag gillar att göra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Översätt

Omröstning

Vilken av OLW´s chips sorter är godast?
 Lätt saltade
 Sourcream & onion
 Grillchips
 Dill & gräslök
 Sourcream & pepper
 Sourcream &franska örter
 Cream cheese
 Sourcream & bearnaise
 Sourcream & sweetchilli
 Annan
 Gillar inte OLW

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggpartner.se

Bloggpartner.se

Bloggpartner.se


Ovido - Quiz & Flashcards