Alla inlägg den 6 april 2010

Av Rebecka Hänström - 6 april 2010 22:15

Ja imorgon är det Leo´s lekland som gäller med små kusinerna och syrran Viktoria 

Har aldrig varit där förut men det verkar ändå vara kul.Och varför inte pröva när man går in gratis   


Idag har jag varit på Torsten och plockat ögonbrynen.Jag blev faktiskt riktigt nöjd.Det tog heller inte så ont som jag trodde,jag är skit känslig men det här funkade faktiskt    


Nu ska jag fortsätt se på Cougar Town.


Ha det bra   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Jag är en 19årig tjej från Skellefteå som går sista året på Hotell-och restauranglinjen.På min fritid gillar jag att umgås med vänner och familj.Festa shoppa och laga mat är också något jag gillar att göra.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Översätt

Omröstning

Vilken av OLW´s chips sorter är godast?
 Lätt saltade
 Sourcream & onion
 Grillchips
 Dill & gräslök
 Sourcream & pepper
 Sourcream &franska örter
 Cream cheese
 Sourcream & bearnaise
 Sourcream & sweetchilli
 Annan
 Gillar inte OLW

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bloggpartner.se

Bloggpartner.se

Bloggpartner.se


Ovido - Quiz & Flashcards